lauantai 26. marraskuuta 2011

Lääkärissä käynti, ilman paistia

Eilen kävin lääkärissä Eläinsairaala Aistissa. En olisi oikein välittänyt koko reissusta, mutta kuulin mamman sanovan ”Erittäin maittava Paisti”, joten päätin sitten lähteä mukaan. Ei siellä kyllä mitään paistia näkynyt.

Se lääkäri oli kuulemma oikein neurologi. Minun piti mennä katsomaan häntä, kun ihmiseni ovat olleet pari viikkoa huolissaan minun selästäni. Sain pari viikkoa sitten outoja oireita, joiden takia kävin silloin pikalääkärissä päivystyksessä. Oireet kuulemma olisivat voineet viitata alkavaan mäyräkoirahalvaukseen. Minä en siihen kyllä uskonut - hei haloo, nuori poika parhaassa iässä?! Enkä muuten sitten oikein perustanut siitäkään määrätystä levosta.

No, se eilinen lääkäri käänteli, väänteli ja koputteli minua ja teki kaikenlaisia testejä. Vertakin se minusta otti piikillä putkeen. Ei se minusta mitään vikaa löytänyt. Minua ei kuulemma edes kannattanut kuvata, mitä kyllä ihmettelen. Olenhan aika kuvauksellinen? Mammaa se tuntui kyllä jostain syystä kovasti ilahduttavan.

Minusta mamma vois kyllä mennä ihan itse neurologille, varsinkin kun se aina hokee saavansa halvauksen kun minä vähän riehun.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti