sunnuntai 11. maaliskuuta 2012

Synttärit

Minä täytin eilen 1 vuotta. Vähän jo pelkäsin, että ihmiset alkaa laittaa minulle törreröhattua päähän (ilmapallot ja serpentiini olisi kyllä olleetkin ihan ok, ainakin niillä olisi voinut leikkiä), mutta onneksi juhlia vietettiin mäyräkoiran arvokkuudelle sopivalla tavalla.

Juhlan kunniaksi sain ruuaksi herkkuani grillattua broileria, ja jälkkäriksi vielä pienen palan pannaria. Ihmiset kyllä söi sitä pannaria paljon enemmän, mikä on minusta aika törkeää?!

Lahjaksi sain tuollaisen kuvissa näkyvän uuden lelun, jonka sisään on jemmattu jotain tosi hyvää mutta kovaa koiranmuonaa. Se onkin oikein pirullisen kovaa; parin tunnin jykertämisen jälkeen olin saanut vasta vähän makua irti mokomasta pallukasta. Mutta kyllä siinä iltapäivä vierähti mukavasti.

Tänään muuten tapasin yhden irlanninterrieripojan, joka oli vasta 16 viikkoa vanha mutta jo minua paljon korkeampi. What?? Millainen hongankolistaja siitä mahtaakaan kasvaa? Sitäpaitsi se pentu oli niin innokas, että minä en oikeastaan jaksanut moisen vauvan kanssa kauan leikkiä.


Hmmm...tämähän meinaa pyöriä karkuun.



Shiish mä olen kalunnut tätä jo kakshi tuntia eikä vieläkään irtoa palaakaan...


Mamma pahoittelee kuvien huonoa laatua, mutta siitä saatte kuulemma syyttää hänen huonoa kännykkäkameraansa (niin se itsekin tekee :) 


2 kommenttia:

  1. Onnea onnea Niksu! Mitäköhän se mamma oli mahtanut leluun piilottaa?

    VastaaPoista
  2. Mamma oli ostanut sen lelun ihan tuollaisenaan eläinkaupasta, eli se herkku oli valmiina. Siihen saa kuulemma täyttöpakkauksia sitten, kun saan tuon ekan herkun kaluttua loppuun.

    VastaaPoista