tiistai 1. toukokuuta 2012

Rantakuntoon kertatrimmauksella

Eilen minä kävin trimmaajalla. Oli jo aikakin, sillä mamma sanoi minua koko ajan Pörri Oravaksi ja jounihynyseksi. Kyllä se turkki olikin jo tosi pörheä ja kutittava, kuten alla näkyy. Vaikka minua vähän taas jännitti ja tärisytti trimmaajan pöydälle mennessä, se oli oikeastaan ihan mukavaa. Kerrankin jonkun jakamaton huomio oli minussa 1,5 tuntia ja pääsin eroon kutittavista villoista.

Sitä paitsi sen pörheän karvan alta paljastui taas atleettinen vartaloni! Mamma on sanonut, että minusta on tullut pulska. Mutta sepä ei meinannut tuntea minua, kun tuli hakemaan trimmaajalta - itsehän olen kyllä kaiken aikaa tiennyt että olen huippukondiksessa. Olen kuulemma nyt melkein liiankin hoikka poika, joten nyt niillä ei ole mitään syytä kieltäytyä antamasta paria nakinpalaa kun tapitan oikein nätisti silmiin.

Tässä kuvia ennen ja jälkeen trimmauksen. Huomatkaa myös muuttunut karvan väri - olen taas hetken aikaa ruskea, ennen kuin riistanvärinen karkea karva alkaa kasvaa.



En suostunut poseeraamaan muualla kuin lempparimatollani...


 

Olihan sitä karvaa tuossa naamassa ja kaulassa...


 
...samoin selässä.


Mutta eipä pörrötä enää!



Ja partakin on taas siisti.


 

Kesäturkissa kelpasi viettää vappupäivää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti