tiistai 6. joulukuuta 2011

Hyvää itsepäisyyspäivää!


Jiihaa! Tämä lumi onkin sitten ihan tosi maaaahtavaaa!!

Tänään on kuulemma itsenäisyyspäivä. Minä en tiedä miten se eroaa siitä, että minulla on kuulemma joka päivä itsepäisyyspäivä?? Mutta ihan sama, jos tähän päivään liittyy se, että maassa oli eka kerran tuota valkoista ainetta jossa on kiva juosta. Että sen puoleen tämä itsenäisyys-päisyyspäivä voisikin olla vaikka joka päivä.

Niin että Hyvää Päivää vaan kaikille kavereille tasapuolisesti! Juoskaa ulkona tai köllötelkää sohvalla, mitä ikinä sitten haluattekin tehdä.

2 kommenttia:

  1. Tervehdys Niksu! Kirjoitan Sinulle ensimmäistä kertaa. Olen hiukan kömpelö ja osaamaton näissä sättäilyasioissa. Toivon kuitenkin että ymmärrät minua. Olen tosi, tosi vanha Sinuun verrattuna. Odotan joulua innokkaasti. Toivottavasti näemme jouluna? Olen kuullut tonttujen kuiskivan, että Sinä matkustat tänne Savoon. Kun kuulen haukahduksesi kanavan toiselta puolen tulen viivana katsomaan Sinua, emäntääsi, isäntääsi ja pikku-isäntääsi! Täällä on lunta! Tosin nyt on nuoskalunta. Pidätköhän Sinä nuoskalumesta? Nähdään jouluna! Nimetön Muori.

    VastaaPoista
  2. No hei Muori, hau hau! Hyvinhän tuo sättäily onnistui. Tulossa ollaan - pitäkäähän lumi maassa!

    VastaaPoista