lauantai 31. joulukuuta 2011

Hyvää uutta vuotta!

Tämä on ollut oikein hyvä vuosi, sillä tänä vuonna minä synnyin. Aika hyvä syy vähän juhlia, vai mitä?

Uuden vuoden kunniaksi laitan tähän muutaman kuvan kuluneen vuoden varrelta. Tuo ekana oleva vauvakuva on lainattu kennelini Freckle-Facen sivuilta. Muut on mamman ottamia.

Oikein hyvää uutta vuotta teille kaikille! Syökää paljon nakkeja mutta jättäkää perunasalaatti syömättä (se on ällöä)!

Onks mulla vähän isot korvat tässä??


Ensimmäinen ilta uudessa kodissa. Näyttelin vähän säälittävää.
Miksköhän ne oli ottanu kaikki matot pois??


Täällä yritetään viettää siestaa, hei. Kamera pois!



Nuusk... Grilli taidettiin laittaa päälle!



Tässä matolla on mun lempparipaikka nukkua.
Sitäpaitsi tähän maastoutuu aika hyvin, vai mitä?


Mikäs tuolla meni? Mähän voisin olla myös seisova lintukoira!


Minun keppi! Älä edes yritä!


No niin just. Ite oot pötkylä.



Minähän yritän vain auttaa!


2 kommenttia:

  1. Kyllä sun korvat Niksu vähän näyttää isoilta tossa eka kuvassa, mutta suloinen olet silti. Ja nyttemmin oikein komea iso mies :) Toivottavasti sait oikein paljon nakkeja syödäkseni uutena vuotena etkä ollenkaan perunasalaattia (vaikka sekin on kyllä hyvää)

    VastaaPoista
  2. Kiitos :) Kyllä minun korvat on tätänykyä ihan sopusuhtaiset!

    Nakkeja sain kyllä, mamma jemmaa niitä aina kongiin josta minä kyllä saan ne alta aikayksikön kaiveltua pois. Ja perunasalaattia kukaan ei onneksi edes yrittänyt tarjoilla mulle!

    VastaaPoista